• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ułamany pałąk. gwarancja Shure srh 440E
#1
Hej, jestem zaskoczony co się stało, bo odłożyłem słuchawki i zobaczylem że jakoś inaczej leżą i jedna część została w ręce. 
Spróbuje wysłać to na gwarancję bo jeszcze rok mam ważną.
I moje pytanie, jak z Shure z gwarancją? Przyjmują i naprawiają czy szukają do czego sie przyczepić.

[Obrazek: 67532513_529271264511203_823583134894679...e=5DB67094]
Odpowiedz
#2
To raczej nie ich wina, więc z realizacją gwarancji może być ciężko. Wygląda na to, jakbyś je po prostu złamał :P
Odpowiedz
#3
Pałąk to częsta wada tańszych słuchawek SHURE. Nie wspomnę już o SHURE SRH940 które swoje kosztują a jakość wykonania na poziomie chińskich zabawek dla Biedronki :).

Myślę że nie będą robić problemów :). Gorzej z czasem realizacji :).
Odpowiedz
#4
(07-23-2019, 10:46 AM)misiek1 napisał(a): To raczej nie ich wina, więc z realizacją gwarancji może być ciężko. Wygląda na to, jakbyś je po prostu złamał :P

Pałąki w SHURE mają swoje newralgiczne miejsca od po prostu ich noszenia :). Jedyne do czego mogą się przyczepić to do czasu zauważenia pęknięcia. Bo obstawiam że wcześniej już musiał ukazać punkt zgniotu. Najlepiej było już wtedy reklamować. Tak czy siak miałem podoba2 sytuację z SRH940. Za pierwszym razem dostałem nowe a kiedy widziałem już pęknięcia na nowych(po czasie) powiedziałem dosyć, odesłałem z żądaniem zwrotu pieniędzy.
Odpowiedz
#5
Dzięki za odpowiedź, a nie zauważyłem tego pęknięcia bo po prostu to było schowane, bo używam najmniejszego ustawienia bo wielkiej głowy nie mam :D
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.