• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Podkładka] Coś z większą kontrolą niż Zowie Rough
#1
Dobór podkładki


  • jaką obecnie używasz myszkę (optyk ,laser, jaki sensor, jakie ślizgacze) - Razer DeathAdder 3.5 (ślizgacze Hyperglide)
  • jaką masz  podkładkę (oraz czy chcesz szybszą/wolniejszą od obecnej)? - Zowie G-TF Rough Big (raczej wolniejszą)
  • chcesz plastikową, aluminiową, szklaną, materiałową czy hybrydową (materiałowa z uczuciem gry na plastikowej): materiałowa/hybrydowa
  • jaki rozmiar by Cię interesował: Jak największy
  • czy akceptujesz podkładki których żywotność może nie przekraczać 6 miesięcy (przy intensywnym użytkowaniu) ale w zamian dadzą nam bardzo dobry ślizg?: Tak
  • wolisz szybką/średnio szybką/średnią/raczej wolniejszą/wolną/bardzo wolną(zawodowa pod rtsy)(wybierz którąś opcję)*: Pod CSa, raczej wolniejszą niż aktualna
  • czy podkładka musi być kupiona w Polsce? - Nie, choć wolałbym uniknąć dodatkowych kosztów
  • maksymalna cena za podkładkę? - Raczej nie droższa niż obecna
  • uwagi (wygląd, ulubiona firma, grubość, itp.) - Zowie Rough jest dobrą podkładką, jest gładziutko i jednocześnie dość duża kontrola... właśnie, dość. Przy wolnych/średnich ruchach jest idealnie - mogę utrzymać kursor w jednym punkcie podczas ruchu, jednak przy gwałtownych ruchach myszka zbyt mocno się rozpędza i ciężko ją zatrzymać. Przy gwałtownym rozglądaniu się, mysz traci kontrolę. Z początku myślałem, że to przez zbyt duże sensitivity, po zmniejszeniu niby było trochę lepiej, choć już jest na tyle nisko, że zaczyna mi brakować podkładki przy obracaniu się. 450 dpi i 1.95 w grze. Wolałbym chyba jednak coś z większą kontrolą, przede wszystkim jeśli chodzi o zatrzymywanie myszy na celu. Tylko w miarę możliwości fajnie byłoby, żeby za bardzo nie stracić płynności ruchu kosztem większej kontroli. Wiem, że jedno z drugim raczej się wyklucza, ale nie jestem pewien, czy byłbym w stanie utrzymać kursor na celu podczas ruchu z obecnym sensitivity.
  • jeżeli nie masz zielonego pojęcia o podkładkach i powyższe punkty nic Ci nie mówią, to wpisz tu, wtedy dobierzemy coś bazując na naszym doświadczeniu:
#2
weź Zowie G-SR, myślę, że będzie to dokładnie to czego oczekujesz, wolniejsza, większa kontrola, ale nie stracisz tak bardzo gładkości ruchu, do tego świetny feeling, wiec będziesz miał dobre wyczucie położenia gryzonia

hya kończy już pisać jej recenzję w sumie
#3
Dziękuję za odp.

Też o niej myślałem, ale zastanawiam się, czy niejednolity kolor nie będzie miał negatywnego wpływu na sensor DeathAddera?

Kiedy można się spodziewać recki? :)
#4
działa świetnie z deathadderem :)

reca będzie jutro lub w poniedziałek (mam nadzieję, że zdążę ;p), bo jeszcze zdjęcia trzeba porobić :P
#5
Wrzucaj reckę dziś, niedziela to świetny dzień na zamawianie podkładki :D

Trochę poczytałem (niewiele) opinii na zagranicznym forum o niej i ludzie tam pisali, że powierzchnia tej podkładki (SR) jest taka sama jak w Zowie CM i że nabiera większej kontroli, o dziwo, jak się podkładka trochę przetrze. Z tą Rough mam wrażenie, że jest na odwrót, zaraz po odpakowaniu jest dobrze, a z każdym dniem użytkowania podkładka jest coraz szybsza.
#6
podobno ta sama powierzchnia, ale nie mieliśmy nigdy do czynienia z wersją CM :(
#7
Przekonaliście mnie recką, SR-ka zamówiona - dzięki wielkie! Dam znać, jak przyjdzie i czy mi odpowiada :)
#8
tak go zmobilizowałeś, że jak go pytałem wczoraj czy idzie z nami na jakie "pifko"to mówił, że musi skończyć reckę najpierw. Normalnie to się nie zdarza, żeby odmawiał haha
#9
Haha, człowiek ma w sobie tą moc :D

Podkładka właśnie przyszła. Pierwsze wrażenie super (a ten zapach!), słychać przyjemny szum podczas ruszania myszką, jak i opór. Odpalam CSa i dam znać, czy jest lepiej z kontrolą, z zatrzymywaniem na celach :)

Edit: Coś pięknego, już w pierwszych pojedynkach było o niebo lepiej, jeśli chodzi o kontrolę i zatrzymanie celownika na głowie wroga. Pograłem 3x10 min-e dmy i zarówno wolne ruchy myszy są płynne, szybkie - podczas bliskich starć - płynne i pod kontrolą, jak i gwałtowne - przy drag shotach - myszkę łatwo zatrzymać na celu, gdzie w przypadku Zowie G-TF Rough trzeba było mieć szczęście, bo trzeba było zatrzymywać mysz tuż przed celem, inaczej się przecelowywało, nawet na niskim sensitivity (wspominał chyba nawet o tym NEO z VP, jak miał okazję grać na Rough; długo na niej nie pograł, bo się nie sprawdzała...)

W G-TF jedynie zaletą było to, że przyklejała się do blatu, choć rozwiązanie zastosowane w G-SR jest chyba nawet lepsze, bo ta gumowa gąbka się nie przykleja, ale jednocześnie nie pozwala na przesunięcie się podkładki (i ten zapach...mmm, mam słabości do tego :D)

Super, że podkładka nie jest powyginana, jak to było z G-TF zaraz po wyjęciu z charakterystycznego dla Zowie opakowania. Lewa strona podkładki G-SR jest lekko wygięta, prawa nie, jednak nie przeszkadza to w użytkowaniu i, myślę, że bardzo szybko się wyprostuje - to naprawdę lekkie wygięcie, zauważalne dopiero po dociśnięciu palcem.

No i brak obszycia krawędzi - dla mnie bomba, nieraz są tak krytyczne sytuacje, że trzeba wyjechać poza podkładkę i, jak przypadku G-TF - kiedy myszka najeżdżała na to obszycie, odczuwało się szarpnięcie, tak w przypadku G-SR wyjechanie poza krawędź takiego problemu nie ma. Po za tym jest większa niż poprzednik, więc wątpię, bym teraz wyjeżdżał poza podkładkę :)

Także uważam tą podkładkę za bardzo udaną - połączenie płynności ślizgu z dużą kontrolą i średnią szybkością uważam za strzał w dziesiątkę! Wielkość, brak obszycia rogów to kolejne plusy. No i gumowa gąbka, która zapobiega przesunięciom uważam za wisienkę na torcie.
Jak dla mnie - podkładka idealna, jestem ciekaw jak z żywotnością i czy rzeczywiście jest tak, jak ktoś wspominał na zagranicznym forum - że podkładka z biegiem czasu dostaje jeszcze więcej kontroli.
#10
z tym szumem to ciężko to opisać w recenzji, bo też każdy to zauważył. Tak umila to ogólne poruszanie myszką. Dobrze podsumowałeś ;]

ps. nie wiem czemu tego hya nie napisał w recce, ale nawet na zużytych ślizgaczach, gdzie na wielu podkładkach wydają odgłos nieprzyjemnego szuranie oraz nawet podczas ruchu czuć nierówność, to na SR nie zauważa się tego.


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.