• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viper Mini czy MM711?
#1
Cześć. Zastanawiam się nad wyborem myszy i skłaniam się ku Razerowi Viper Mini lub CM MM711. Na RocketJumpNinja są ocenione bardzo podobnie stąd moje pytanie - któraś z nich jest lepsza od drugiej, czy może są na tym samym poziomie?
Odpowiedz
#2
Lepsza do czego? :) podaj rozmiar dłoni jaki chwyt stosujesz itp.

Jeżeli chodzi o same myszki to MM711 na bank ma lepszy kabel i sensor, natomiast w praktyce różnicę miedzy tymi sensorami... dla mnie zerowe :). Razer ma optyczne clicki w praktyce różnicę zerowe :D. MM711 budowa plastra miodu a Razer bez otworów. W praktyce... dla mnie bez różnicy. Chociaż są teorię spiskowe że te z dziurami się kurzą itp. Ale to jak zło z 5G... "nie znam się, ale się wypowiem" :D
Odpowiedz
#3
Dzięki wielkie za odpowiedź.
Dłoń 17cm dł. 8,5cm szer., palm-claw/clawgrip, gram głównie w gry FPS, MOBA, indie.
Odpowiedz
#4
Na tą dłoń to ja polecam Logitech G203 oraz Roccat Kain 100 Aimo - super mycha, duża poprawa celności w grach.
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#5