• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karta dzwiękowa/DAC do 350-400 zł
#1
Siemanko.

Nie znam się totalnie jeżeli chodzi o układy dźwiękowe, ale chciałbym zakupić coś co generalnie będzie służyć w 99% do grania. Obecnie mam płytę główną MSI Z370 SLI PLUS, która posiada niby dobry układ ALC1220, jednak i tak wolałbym coś lepszego. Pytanie czy do 350-400 da się coś lepszego ogarnąć? Zastanawiałem się nad Sound Blasterem Z, ale nie wiem czy jest to dobry wybór. Obecne słuchawki do HyperX Cloud, ale one nie są tutaj wyznacznikiem, gdyż będę w niedługim czasie je zmieniał.
Odpowiedz
#2
Witam. Problem w tym ze wewnętrzne układy dźwiękowe odchodzą do lamusa. Obecnie idzie się w stronę zewnętrznych układów na USB. Niestety w podanym budżecie z wejsciem mikrofonowym jest tylko DAC Black Cube. Natomiast łatwiej znaleźć coś bez wejscia na mikrofon a z samym wejściem sluchawkowym. Problem w tym ze wtedy trzeba kombinować z headsetami.
Odpowiedz
#3
(04-25-2019, 05:37 AM)FreeQ napisał(a): Witam. Problem w tym ze wewnętrzne układy dźwiękowe odchodzą do lamusa. Obecnie idzie się w stronę zewnętrznych układów na USB. Niestety w podanym budżecie z wejsciem mikrofonowym jest tylko DAC Black Cube. Natomiast łatwiej znaleźć coś bez wejscia na mikrofon a z samym wejściem sluchawkowym. Problem w tym ze wtedy trzeba kombinować z headsetami.

Rozumiem. Dzięki za propozycję, na pewno rozpatrzę. A z niższej półki cenowej coś jeszcze mógłbyś polecić co będzie lepsze od tej integry którą mam? Nie musi być koniecznie w granicach 350-400, może być też tańsze rozwiązanie :)
Odpowiedz
#4
Znaczy już prosty Xonar DX będzie lepszą opcją. Ale to rozwiązanie wewnętrzne. Co do zewnętrznych nawet taki fiio e10k będzie spoko ale brak mu wejścia na mikrofon. No i nie wiem jak się zgra z HyperX Cloud, czy nie będzie za misiowato w basie.
Wpisz w google "polecane DAC audiofanatyk" odpal 1 link i poczytaj.