• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[300-500zł]Klawiatura dla programisty
#1
  • Hej, bez zbędnego owijania w bawełnę, jestem programistą. Mam dosyć małe dłonie, co za tym idzie pewnie niezbyt silne, jedyne klawiatury z jakimi miałem do czynienia to te do 30zł.Chciałbym kupić coś tanio, domyślam się, że na mechanika trzeba wydać te min.300zł, lecz prosiłbym o kilka propozycji od Was, bo mogę ciut dołożyć jak dostanę dużo lepszy sprzęt. Jakbyście mogli mi polecić coś do 300zł, do 400zł i do 500zł wymieniając co owy skok cenowy ulepsza byłoby przecudownie!
    • jaki chcesz rodzaj klawiatury - mechanik
      - jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam:

      1. czy masz masywne dłonie czy nie - nie
      2. czy dużo piszesz na klawiaturze? - dużo, głównie pisze, (bardzo)rzadko gram, lecz mi się zdarza[Nie mniej priorytetem jest pisanie]
    • czy chcesz podświetlenie? - byłoby miło, nie jest to priorytetem
    • czy chcesz makra? - nie wydaje mi się by były mi potrzebne
    • czy chcesz dodatkowe klawisze? - zależy mi na numerycznej, po prostu pełno wymiarowej klawiaturze
    • czy potrzebujesz podpórkę pod nadgarstek? - nigdy z tego nie korzystałem, nie wiem czy będzie mi pasował/będzie przydatny
    • czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins) - tak jak wyżej, jest to na 99% wykluczone
    • twoje uwagi (wygląd, firma): Nie mam predyspozycji co do firmy, zależy mi na najlepszych propozycjach sprzętu w cenie:
      a)do 300zł
      b)do 400zł
      c)do 500zł
      Wyglądać ma dobrze, lecz wątpię bym przykładał jakąś większą wagę do wyglądu. 
Odpowiedz
#2
imo albo na MX Brownach CM MasterKeys Pro L White ok 400 zł, albo jak nie przeszkadza Ci hałas to nie ma sensu nic brać lepszego i droższego od Zalman ZM K900M na Kailh Blue ok 280 zł (wcześniej po 400+ zł chodziły).
Drożej nie ma nic sensu brać w Twoim przypadku
Odpowiedz
#3