• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mała mysz do gier do ~300zł claw/fingertip grip
#1
Szukam dobrej myszy do gier. 
Dłoń 19cm (wzrost 191cm).

- lubię małe myszki o długości absolutny max 120cm, 
- chwyt to clawgrip ewentualnie fingertip
- nie lubię gdy cała dłoń leży na myszy tylko koniuszki palców. Lubię jak mały palec szoruje po podkładce.
- gram zazwyczaj midsense/highsense na jakiś 2000dpi
- przyzwyczajony jestem do szybkich sensorów laserowych
- mają być obowiązkowo 2 przyciski boczne
- nie lubię oplotu i sztywności kabla
- gram w CS:S/GO, Unreal 2004, LOL

Pracuję od 2 lat na Logitech G302, to dobra mysz ale pojawił się dwuklik na bocznym klawiszu wstecz. Przód myszy jak dla mnie powinien być odrobinkę wyżej.
Zastanawiałem się na razie na logitech g303, g pro, Roccat Pure Laser. Może jakieś propozycje, rady...?
A może optyk? Tylko nie lubię zbyt miękkiego poruszania kursorem.
Odpowiedz
#2
Może Zowie ZA13?
Odpowiedz
#3
Z opisu pasuje myszka Logitech G203, według mnie lepsza od G Pro, bo G Pro ma oplot na kablu, czego autor nie lubi, taki kabel jest sztywny.
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#4
Mi się wydaje, że Kone Pure Owl Eye by tu ładnie pasował, o ile nie będzie za wysoki.
Mysz: O-
Podkładka: G-SR
Klawiatura: Huntsman TE
Słuchawki: K712 

Inny sprzęt który miałem:Xtrfy M4, Model O, Viper, K702, K550 MKIII, HD9999, G403 Wired/Wireless, Rival 600/310, Durandal MX Black, G Pro/wireless, KPOE, Kone EMP, DM1 Pro S/FPS, ZA13, DA Chroma/Elite, Naga 2012/Hex/Trinity
Odpowiedz
#5
Nie będę się długo "bujał" z zakupem. Zamówiona g203. Dzięki Ewelina, wcześniej jej nie zauważyłem.
Odpowiedz
#6