• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myszka ok. 100 zł
#1
Hej, pomożecie mi w wyborze nowej myszki? Potrzebuję ją głównie do CS:GO, ale w inne gry też czasem gram :D
  • jaką obecnie myszkę używasz: Art AM-63
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: chyba 1000, aczkolwiek nie znam się na tym, wiec inne nie powinno stanowić problemu (tak myślę).
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): niska, w CSie 1,5, ok. 20 cm żeby odwrócić się do tyłu
  • czułość w Windows: 6, standardowo
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka): chyba nie posiada
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps): 40
  • w co grasz (podaj tytuły gier): CS:GO i czasem inne, różne gry
  • jaką masz obecnie podkładkę: A4Tech X7 MP-500
  • ile przycisków używasz w myszce (czy używasz boczne): fajnie, jakby były 2 boczne
  • twój budżet: 100 zł, ostatecznie do 150.
  • jaki chwyt stosujesz: palm/claw
  • jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2
  • jesteś lewo czy prawo ręczny/a? prawo
  • jaka jest wielkość Twojej dłoni: ok. 12,8 cm ~ 13 cm
#2
nic poza CM Storm Alcor nie ma ciekawego w tej cenie, w porównaniu z tym co masz teraz to i tak bedzie to potężny skok w przód ;)

serio masz dłoń wielkości 13 cm :P (czy mierzysz do linii kciuka) ?
#3
Tak, do linii kciuka :) Do nadgarstka wychodzi 19 cm.

Co do myszki, myślałem też nad Kinzu v3. Można coś ciekawego na jej temat napisać?
#4
V3 to bardzo wygodna fingertipowa myszka ;) jednak ma dosyć już leciwy sensor A3050, do tego klik jej jest dosyć hmm nazwijmy nie przypadający każdemu do gustu ;)
#5
A czy jest jakiś dobry wybór w tej cenie poza myszką od CM Storm? Tak za 100 zł? Bo, jak sam napisałeś, będzie to potężny skok w przód, a nie sądzę, żeby za 100 były gorsze myszki :p (od mojej)
#6