• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana mikroprzełącznika
#1
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam nadzieję że post zamieszczam w odpowiednim dziale.
Switch lewego kliku w mojej Zowie ZA13 niestety kończy żywot i trzeba wlutować nowy. I tu moje pytanie gdzie mogę kupić jakiś przełącznik który będzie miał "ręce i nogi"? Czym się kierować? Czy przełączniki różnią się czymś od siebie, np wielkością itp? Obecnie jest wlutowany Huano i tylko tyle mogę z niego odczytać, przeżył mi ponad dwa lata. Sam jestem zielony w temacie i chciałbym sprawę załatwić szybko, więc zamawianie z Aliexpress również nie wchodzi w grę.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
Niema większej filozofii w tym, jeśli potrafisz obsługiwać choć trochę lutownicę,
Najlepiej kup sobie omron'y 50mln - wytrzymałe przełączniki, poszukaj na pclab.pl, jeden gość tam często właśnie takie sprzedaje i ma kilka tys wyświetleń.
Odpowiedz
#3
A nie lepiej Omronki 20M? Według mnie mają lepszy klik i jak autor używał twardych (huano), to takie bardziej chrupkie jak 20m bardziej według mnie mu się spodobają.
Mysz: O-
Podkładka: G-SR
Klawiatura: Huntsman TE
Słuchawki: K712 

Inny sprzęt który miałem:Xtrfy M4, Model O, Viper, K702, K550 MKIII, HD9999, G403 Wired/Wireless, Rival 600/310, Durandal MX Black, G Pro/wireless, KPOE, Kone EMP, DM1 Pro S/FPS, ZA13, DA Chroma/Elite, Naga 2012/Hex/Trinity
Odpowiedz
#4
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Problem mam nadzieję, że na jakiś czas rozwiązałem, blaszka w środku switcha była przekrzywiona i po ułożeniu jej na miejscu problem zniknął. I mam również wrażenie, że klik stał się jeszcze bardziej twardy. Ale na wszelki wypadek jakieś Omrony zamówię, niech czekają na czarną godzinę :)
Odpowiedz
#5
Najprzyjemniejsze w kliku Omrony to 20M, 10M.
Chociaż zależy co kto lubi, niektórzy wolą twardy klik Huano.
W moim starym już G400, "dziesiątki" działają już ponad 6 lat bez zarzutu, ale sama konstrukcja myszy może zawsze sprzyjać padającym switch'om.