• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyperx fury pro gaming mouse pad
#1
Zacznę od tego, że nie znam się specialnie na podkładkach, sam aktualnie posiadam 2 (razer goliathus czarna i roccat taito), więc robiłem porównanie tylko względem tych posiadanych, dlatego moje wrażenia mogą odbiegać od wyników osoby biegłej w temacie. Testy robiłem po ok. miesiącu regularnego użytkowania.


wymiary:
S: 240mm x 290mm
M: 300mm x 360mm
L: 420mm x 500mm (rozmiar rzeczywisty: 419mm x 505mm x 4mm)
XL: 420mm x 900mm 
grubość: 3-4 mm (prawdopodobnie 2 mniejsze rozmiary mają 3mm grubości, 2 większe 4mm, wskazuje na to choćby stosunek wagi podkładki do powierzchni)

Typowo materiałowa powierzchnia o bardzo równym splocie. W dotyku szorstka, lecz jedynie przy ruchu góra/dół, natomiast przy ruchu na boki wydaje się znacznie gładsza, choć ma to niewielki wpływ na charakterystykę i szybkość ślizgu samej myszy w poszczególnych osiach.
Pod względem stopnia szorstkości bliżej jej do qck niż taito. Nie jest przyjemna w dotyku, materiał posiada dość twarde włókna (może to sugerować dużą wytrzymałość gwarantowaną przez producenta), pierwsze spotkanie dawało wrażenie lekkiego kłucia przypominającego trzymanie ręki na wełnianym swetrze, choć dużo mniej intensywne i uciążliwe; po 2-3 dniach użytkowania wrażenie znika.
Podkładka nie posiada obszytych krawędzi, są one natomiast ostre po laserowym cięciu i potrzeba około tygodnia na ich przetarcie. Do tego czasu w miejscu styku ręki z krawędzią mogą pojawiać się małe zadrapania (w miejscu gdzie trzyma się rękę można delikatnie zetrzeć krwędź drobnoziarnistym papierem ściernym albo nawet kawałkiem materiału czy kartki papieru). Podkładka po wyjęciu z pudełka nie jest w pełni wyprostowana i również potrzebuje około tygodnia na wyprostowanie się.
Podkładka przyciąga kurz, choć bardzo łatwo sie go pozbyć wilgotną szmatką.