Ankieta: Jakie słuchawki
HyperX Cloud v1
HyperX Cloud v2
Inne
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uniwersalne słuchawki z mikrofonem (odczepianym)
#1
Siemanko, poszukuję nowych słuchawek ponieważ obecne muszę oddać. Nie jestem jakimś audiofilem, no ale nie chcę jakiegoś syfu słyszeć. Najbardziej to mi zależy na tym żeby były wygodne, miały odczepiany mikrofon i długo mi służyły.

 Poniżej info:
- obecnie miałem HyperX Cloud v1 
- nie znam się na tych kartach. słuchawki podłączam głównie do lapka, czasem tableta, czasem innego stacjonarnego, nie jestem profesjonalnym graczem. 
- gry i muzyka po równo; uniwersalne, nie grywam w cs'a, co najwyżej lola, ale też nie słucham dużo muzyki. (ale do seriali i filmów byłoby miło)
- nie gram w cs'a. grywam w lola, hotsa, nowe gry singleplayer
- budżet 250-300zł, nie przeszkodzi mi przekroczenie o parę dyszek, ale nie chce też wydawać nie wiadomo ile
- na pierwszym miejscu stawiam komfort
- najlepiej to chyba jednak zamknięte, żeby na zewnątrz nie było słychać czego słucham i tłumiło odgłosy z zewnątrz
- będę z nimi często podróżował pociągiem
- w obecnych raczej nic mi nie przeszkadza, podoba mi się, że materiał na nausznikach się nie kruszy i są wygodne

Trochę już poszukałem na ten temat i głównie wszyscy chwalą te co mam obecnie. Zastanawiam się też czy hyperx v1 czy v2. Ale jestem otwarty na propozycję i proszę o pomoc :)
Odpowiedz
#2
Hypery V2 nie są godne uwagi - to samo co V1 tyle, że z niepotrzebną kartą.
Kurde nie wiem co Ci polecić ;p
Nie ma jako tako słuchawek z mikrem do 300 zł lepszych od Hyperów, z nastawieniem na komfort.
Moim zdaniem Noontec Zoro HD - bez mikra, ale do muzy świetne, lepiej pasują do podróży i w grach też spoko ;)
Odpowiedz
#3