• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słuchawki: max 350zł, gry, muzyka (pozycjonowanie)
#1
Witam.
Ostatnio żywot moich Superlux HD681 Evo MKII dobiegł końca, dlatego też trzeba kupić coś nowego, lepszego. Posiadam kartę dźwiękową AIM SC808, która jest wręcz genialna. Teraz czas na słuchawki:
- przeznaczenie: gry , muzyka, filmy
- zależy mi bardzo na jakości dźwięku i pozycjonowaniu, na reszcie raczej nie znam się za dobrze :>
- wygląd nie gra roli, ale lepiej, gdyby nie były zrobione z różowego, błyszczącego plastiku
- wygoda - ważny element, bardzo dużo czasu spędzam w słuchawkach.

Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, więc proszę o pomoc. Jak o czymś zapomniałem, proszę dopytać - na pewno odpowiem. ;)
Odpowiedz
#2
Może Pioneeer SE-A1000?
"Rewelacyjne otwarte słuchawki wokółuszne o niesamowicie przestrzennym, obszernym dźwięku i dużej skuteczności. Na dobrym źródle jest w stanie konkurować z dwa-trzy razy droższymi słuchawkami, przebijając je na współczynniku ceny do możliwości."

"Ze względu na niską wagę słuchawek, SE-A1000 są bardzo wygodne i nie uciskają przesadnie głowy"

Cytując "polecane" z audiofanatyka.
Odpowiedz
#3
Roccat Kave 5.1 XTD Analog bier.
Odpowiedz
#4
Jeśli chodzi o Pioneeery to z chęcią bym je przytulił - problem jest taki, że raczej stawiałbym na nowy sprzęt , z gwarancją. Prawdopodobnie już nigdzie ich nie kupię, a problem może być nawet ze znalezieniem używanych (wolę jednak nie ryzykować i kupić nowe).

Kave'ów recenzję przeczytałem i całkiem mi się podobają. Mikrofon pewnie by mi nie przeszkadzał, ale można go odpiąć. Podobno mają świetne pozycjonowanie, trochę gorzej z muzyką. Cóż, jestem skłonny je kupić, na morelach kosztują 319zł więc całkiem niewiele. Jednak poczekam jeszcze na inne propozycje. ;)
Odpowiedz
#5
Pioneer to dobra sprawa, ale... Nie są produkowane, dwa one są wyraźnie jasne, czyli nie pod AIMa, a kolega ma SC808.