• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roccat Kave XTD stereo i karta dźwiękowa
#1
1.
Widziałem na olx.pl słuchawki Roccat Kave XTD stereo (w okazyjnej cenie 50 zł), mają one wadę , prawa słuchawka gra ciszej. Sprzedawca mieszka w mojej miejscowości. Warto kupić?
2.
Chciałbym mieć dźwięk przestrzenny w słuchawkach. Więc zastanawiam się nad kupieniem karty dźwiękowej czy czegoś innego(nie znam się) do laptopa . Czy jest coś wartego za cenę 60-90zł? max 100zł? (moze być używane ,pomorze)
Odpowiedz
#2
1. Nie warto.
2. Mowisz o zewnętrznych? takie to kupa, dozbieraj do DACa.
Odpowiedz
#3
Dlczego nie warto i co to ten Dac , bo nie znam się .
Odpowiedz
#4
Z taką wadą raczej nie ma sensu.
Google nie gryzie ;p
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#5
Znalazłem też inny w lepszym stanie , bez tej wady za 100 zł
Odpowiedz
#6
Poczekaj aż Czyszczu się wypowie na temat tych słuchawek :)
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#7
A jaki mi polecasz DAC?
Odpowiedz
#8
AA i gdybyście mogli się wypowiedzieć o Logitech g230 i g430 , byłbym bardzo szczęśliwy :D
Odpowiedz
#9
Znaczy wiesz, jest to Roccat Kave STEREO jak mnieman albo starsza wersja Kavów. Te pierwsze powinny być lepsze od innych ,,gamingowych" w tej cenie lub porównywalne. Ale i tak ja na twoim miejscu kupiłbym coś innego.
Te drugie to pewnie 5.1, ale jeśli nie mają dopisku Analog też nie warto. Powód?
Są gorzej wykonane od nowszej wersji, o wiele mniej ergonomiczne i wygodniejsze + cięższe i szybciej się rozwalają.
Hmm, jeśli potrzebujesz karty na już, z tym że to szał nie będzie to możesz zakupić ASUS Xonar U3.
DAC - jest to zewnętrzna karta dźwiękowa lepszej jakości w porównaniu do wewnętrznych. Ma wzmacniacz, kupę wejść, lepsze układy dźwiękowe, a co za tym idzie dźwięk jest bogatszy, oj po prostu lepszy.