• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
słuchawki /wzmacniacz do xonar d2/pm
#1
Witam,
Chciałbym prosić o pomoc w wyborze słuchawek headsetu lub samego wzmacniacza słuchawek do karty xonar d2/pm
Obecnie korzystam z Steelseries Siberia v2. Tak, dałem się nabrać na progaming trash talk :D Wcześniej używałem zwykłej integry więc nie spodziewałem się nie wiadomo jakiego dźwięku.Kartę xonar posiadam od niedawna i mam wrażenie, że przy tych słuchawkach nie mogę wykorzystać nawet połowy jej możliwości. W grach ciężko pozycjonować przeciwników oraz jakby niektóre dźwięki są ledwie bądź wogóle niesłyszalne. To samo w muzyce. Rzeczy, które słysze na głośnikach wcale nie z wysokiej półki giną na słuchawkach. Kombinowałem z ustawieniami w Audio Center ale przyniosło to tylko niewielką poprawę. Nie znam się dokładnie na określaniu góry, dołów holografii, sceny itp więc może nie będę się w to zagłębiał.

Poszukałem troche w internecie. Krąża opinie iż xonary lepiej grają na głośnikach. Na zakup wzmacniacza słuchawek jestem raczej przygotowany o ile to wogóle potrzebne.Tutaj myśle nad wydaniem około 100-150 zł. Natrafiłem na Fiio E6. Opinie jak to w internecie jedne pozytywne inne nie ale towar wydaję sie być porządny.Jakieś opinie na ten temat lub inne propozycje? o ile wogóle jest to potrzebne.

Słuchawki pewnie też zakupie jako że moje siberie zdają się kończyć żywot. Tu coś potencjometr szwankuje tutaj coś z kablem. Da się to naprawiać ale ile można no i nie wiem czy sam wzmacniacz ożywi dźwięk w słuchawkach.
Myślałem nad słuchawkami półotwartymi chociaż to nie konieczność, mogą być z mikrofonem ale to też nie jest jakiś mus. Na słuchawkach przeważnie gram w Fpsy więc pozycjonowanie to istotna sprawa. Muzyki słucham mniej ale fajnie jakby dawały radę w jazzie, rocku. Co do firmy nie mam żadnych preferencji.Na zakup samych słuchawek myślałem przeznaczyć około 400 złotych chyba że jest jakaś perełka to i mogę się szarpnąć na 600.